easySales, proiectul ce oferă soluții de automatizare şi centralizare a activităţilor de eCommerce,  a încheiat procesul de finanţare cu obiectivul de a atrage 350.000 de Euro, în mai puţin de 48 de ore de la listarea, prin intermediul platformei de equity crowdfunding SeedBlink, potrivit unui comunicat  de presă.

“Suntem motivaţi de votul de încredere pe care investitorii l-au acordat proiectului nostru. Evaluarea noastră, planurile şi strategia s-au dovedit nu doar corecte, ci şi atractive, atât pentru investitorii români, cât şi pentru cei din afara graniţelor. Vom lucra în continuare, cu ambiţie, la dezvoltarea unui proiect românesc, care creşte prin know-how-ul şi dedicaţia echipei, cu susţinerea unui deja puternic grup de investitori”, a declarat Ciprian Cazacu, cofondator easySales.

Din grupul de investitori confirmaţi fac parte investitori recurenţi, cu istoric demonstrat în platforma Seedblink, utilizatori sau clienţi deja existenţi ai serviciilor easySales, dar şi entităţi care s-au alăturat proiectului odată cu debutul campaniei de comunicare a listării.

“Am dezvoltat o platformă în cloud prin care permitem tuturor comercianţilor online să îşi conecteze toate nevoile pe care le au ei – de la curieri, softuri de facturare şi până la market-place-uri, servicii de SMS şi mailuri. Practic să îşi mute activitatea din diferite platforme într-un singur loc astfel încât să aibă totul automatizat şi centralizat şi să funcţioneze totul după anumite standarde într-un mod rapid şi simplu. Creăm un ecosistem în care vrem să democratizăm e-commerce-ul astfel încât să fie cât mai eficient pentru toţi comercianţii şi cât mai simplu pentru a se concentra pe vânzări şi pe produse”, a detaliat cofondatorul easySales,  Ciprian Cazacu.

Platforma centralizează comenzile indiferent de canalul de vânzare. Astfel, utilizarea platformei easySales reduce costurile şi creşte performanţa clienţilor, pe parcursul întregului flux operaţional de e-commerce – listare de produse, procesare de comenzi, generare AWB-uri, facturi şi traduceri în masă a documentaţiei de produs.

În România, platforma are peste 350 de clienţi activi care până în momentul de faţă au generat peste 129 mil. euro vânzări prin platforma noastră de când a fost lansată,  în 2019. Scopul principal al proiectului vizează  automatizarea, eficientizarea și creșterea numărului de vânzări realizate de către clienții acesteia.