Yellow.Menu – cloud restaurant cu livrare în Bucureşti şi Cluj-Napoca – a depăşit pragul de 300 de comenzi/zi şi lansează o serie de virtual brands, preparate şi meniuri fixe create de chefii bucatari Yellow şi destinate livrării pe platforme partenere.

Noul managment al Yellow.Menu îşi propune ca până la finalul anului să fie create cel puţin 4 astfel de branduri virtuale care să genereze 35-40% din businessul total. În primul semestru al acestui an, Yellow.Menu a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 600 mii euro, cu 52% mai mare faţă de perioada similara a anului trecut.

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic, care se schimbă zilnic, Yellow.Menu reprezintă soluţia pentru cei care doresc să păstreze un stil de viaţă echilibrat, cu o alimentaţie sănătoasă, având posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare prin reţeaua proprie de curieri oriunde în Bucureşti şi Cluj.

Odată cu schimbarea comportamentului de consum al românilor pe fondul pandemiei, Yellow.Menu a oferit alternative pentru mesele clasice la restaurant, venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porţii limitate, aducând mai aproape experienţa unei ieşiri în oraş. Astfel, preparatele zilnice au o abordare fusion, sofisticată, incluzând de fiecare dată şi variante vegetariene, la fel de gustoase.

În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri înregistrată de Yellow.Menu a depăşit 550.000 euro, cu peste 50% mai mare faţă de anul trecut, când primul semestru a fost marcat de restricţiile puternice şi tranziţia de la segmentul principal de business, prânzul la birou, către noi produse şi meniuri adaptate noii realităţi şi comenzilor pentru acasă.

Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% faţă de perioada similară din 2020, până la 95 lei.

Transformarea modelului de business pentru a susţine scalabilitatea la nivel naţional şi liniile de dezvoltare secundare sunt propuse şi susţinute de Adrian Ciucur, noul CEO al Yellow.Menu, cu o experienţă de peste 15 ani în strategic management, dezvoltare omnichannel şi extindere pe verticale noi de business.

Începând cu a doua parte a acestui an, Yellow.Menu dezvoltă o direcţie nouă, de virtual brands, un prim pas spre extindere naţională. Primele două linii de produse au fost deja lansate – Yellow Lebanese şi Fresh by Yellow – şi urmează o a treia, Premium Brunch, cu preparate speciale pentru weekend.

„Brandurile virtuale îţi permit să administrezi mai mult de o linie de produse din aceeaşi bucătărie, precum şi extinderea geografică cu impact pozitiv asupra veniturilor şi audienţei, dar fără costuri adiţionale în ceea ce priveşte staff-ul sau echipamentele. Această linie de dezvoltare ne permite să testăm concepte de fine dining noi, create cu ajutorul echipei noastre de chefi, fără a ne supune riscurilor dintr-un restaurant clasic. De asemenea, această strategie va echilibra dinamica dintre comenzile Yellow Menu şi preparatele fixe”, a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Yellow.Menu continuă extinderea şi pe zona de băcănie, unde oferă preparate locale, artizanale, precum şi fructe şi legume proaspete. Aici portofoliul conţine 40 produse, iar până la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse în funcţie de solicitările clienţilor.