Parkomatic, lider în managementul parcărilor automate pe piața din România, lansează aplicația GoPark, care își propune să schimbe experiența legată de parcare atât pentru administratorii acestor facilități, cât și pentru șoferi.

Astfel, în contextul nevoii de digitalizare și al trendului de utilizare a soluțiilor SMART, Parkomatic (parte a companiei KADRA ce se ocupă cu sistemele automate de parcare) a dezvoltat GoPark, o aplicație concepută integral de specialiștii KADRA, un produs inovator al companiei, care vine să completeze portofoliul Parkomatic de management al sistemelor de parcare. GoPark este o aplicație care funcționează pe sistemele de parcare implementate până acum de Parkomatic și care le permite șoferilor să găsească cea mai apropiată parcare de destinație, oferindu-le informații despre program, tarife și disponibilitatea locurilor de parcare. De asemenea, aplicația le permite șoferilor să plătească parcarea direct din aplicație, fără grija tichetului sau a numerarului. Printre beneficiile oferite de aplicația GoPark se numără posibilitatea rezervării unui loc de parcare, grad mare de ocupare și clienți mulțumiți, posibilitatea implementării unor programe de fidelizare pentru clienți promovate direct în aplicație, acces la cea mai mare bază de date despre parcări în România.

Aplicația aduce nenumărate avantaje și proprietarilor de parcări, care vor bucura nu doar de costuri mai mici, ci și de o operare mai ușoară a întregului sistem. Astfel, GoPark le face viața mai ușoară celor care gestionează parcările și care au instalat deja sistemul Parkomatic. Aplicația elimină alimentarea cu cash și aduce banii direct în cont, fără stresul tichetelor sau al banilor numerar. Va dispărea așadar problema neplăcută a pierderii tichetelor de parcare, vor scădea costurile cu investiții ulterioare, ceea ce va duce la total cost of ownership (cost total de deținere) mai mic, costurile de execuție vor fi și ele considerabil reduse și va crește posibilitatea creării programelor de fidelizare prin promovare în aplicație și creșterea numărul de clienți în general, datorită promovării parcării în aplicație.

Aplicația GoPark este un demers firesc al dorinței noastre de a tehnologiza și moderniza sistemele existente.  De asemenea, ne place să fim pionieri acolo unde avem încredere că putem aduce o plusvaloare pentru piață, pentru colaboratorii noștri și, desigur, în cazul acestui produs, pentru toți participanții la traficul acestei țări. Aplicația ce va accesoriza sistemele Parkomatic va ușura atât viața proprietarilor de parcări, cât și pe cea a șoferilor care, prin intermediul ei, vor fi mult mai bine informați, vor putea accesa mult mai simplu parcările și vor plăti simplu și rapid. Așadar, aș rezuma aceste facilități prin două cuvinte: comoditate și modernism”, spune Radu Opriș, Co-fondator & Business Development Manager KADRA.

Echipa KADRA, companie cu capital sută la sută românesc, deținută de Radu Opriș, Andreea Strugaru și Monica Sagmar, a îmbrățișat de mult timp ideea de Smart Mobility și Smart City și crede în beneficiile pe care le aduc inovațiile în tehnologie, beneficii care se răsfrâng asupra vieții fiecărui locuitor în parte. Prin noua aplicație GoPark,  produs dezvoltat în laboratoarele Research&Development ale companiei, KADRA demonstrează încă o dată că aceasta este direcția de dezvoltare a companiei.

Portofoliul KADRA cuprinde o serie de alte soluţii care se pot integra în sisteme de tipul Smart Mobility. Printre acestea se numără:

  1. Staţii de încărcare electrice – sunt sursa de energie pentru maşinile electrice, pot fi monitorizate pentru a şti în permanenţă când există locuri de încărcare libere.
  2. Camere LPR – pe baza unor camere de recunoaştere a numerelor de înmatriculare, un sistem informatic, urmând niște reguli, permite accesul în parcări cu barieră.
  3. Sisteme PGS – permit monitorizarea locurilor libere (şi ghidaj spre ele) într-o parcare, se pot conecta la aplicaţii online.
  4. Sisteme de ticketing avansate – cu acelaşi bilet se poate rezerva locul de parcare, dar şi locul pentru spectacol.
  5. Staţii de plată automată a parcării cu telefon sau smart watch (ceas inteligent) cu posibilitate de generare de date statistice.
  6. Parcometre stradale care pot indica numărul de locuri libere prin integrarea cu sisteme informatice.