Orange, cea mai mare companie de telecomunicaţii de pe piaţa locală, a implementat recent o platformă de dezvoltare şi evaluare a performanţei anga­jaţilor la nivelul întregii organizaţii, soluţia fiind pusă la dispoziţie de start-up-ul local Nestor. Întâi, compania a derulat un proiect-pi­lot cu o parte dintre angajaţi, iar de la începutul acestui an platforma Nestor a fost imple­mentată în întreaga companie, fiecare departa­ment, manager şi angajat având acces la aceasta.

Am început să lucrăm împreună cu echipa Nestor de la jumătatea anului trecut. Practic, atunci am pornit la drum imple­mentarea acestui nou ecosistem la nivelul organizaţiei. Am făcut un proiect pilot cu aproximativ 150 de colegi – 10 echipe – timp de trei luni. Am făcut acest lucru pentru că, bineînţeles, o astfel de implementare pentru o organizaţie cu atât de mulţi angajaţi are nevoie să fie întâi testată şi, de asemenea, are nevoie să fie integrată cu alte sisteme pe care noi le folosim şi pe care evident continuăm să le folosim. Noi păstrăm şi actuala platformă pe care o folosim pentru payroll şi toată administrarea angajaţilor Orange şi atunci a trebuit să sincronizăm cele două sisteme. Pe de altă parte în diferite arii de business din organizaţie partea de monitorizare de performanţă se făcea deja local prin diferite alte metode şi a trebuit să investigăm în ce măsură este oportun să pornim la drum şi cu astfel de sincronizări“, a declarat în cadrul ZF Tech Day Laura Bivol, HR Transformation Lead, Orange România.

 

Continuare articol pe www.zf.ro