Postis, platformă digitală din România pentru managementul, automatizarea și optimizarea livrărilor, lansează Parcely, prima aplicație integrată de Track & Trace destinată cumpărătorilor finali. Aceștia își vor putea urmări în mod transparent, direct pe telefonul mobil, toate comenzile pe care urmează să le primească, indiferent de magazinul de la care au făcut achiziția și de compania de curierat folosită pentru livrare.

Prin intermediul acestei aplicații, cumpărătorii vor putea vizualiza statusul tuturor comenzilor plasate, într-un singur loc, fără a mai fi nevoiți să verifice periodic alte aplicații sau site-uri. Vor primi notificări pe telefon în timp real, în fiecare etapă a livrării (de la procesarea comenzii de către comerciant, până la livrarea propriu-zisă), iar la finalul comenzii, vor putea inclusiv să ofere rating și feedback referitor la calitatea livrării. Utilizatorii finali vor afla inclusiv estimarea intervalului orar în care comanda urmează să fie livrată, pe baza algoritmilor de Inteligență Artificială (AI), atunci când comenzile sunt optimizate prin intermediul Platformei Postis.

„Aplicația Parcely by Postis a fost dezvoltată pornind de la un studiu asupra experienței de cumpărare Click-to-Door efectuat în ultimul an, în care am analizat din perspectiva a 64 de metrici de e-commerce un număr de peste 15 milioane de click-uri, concretizate în peste 500.000 de comenzi online, pentru 35 de retaileri care utilizează Platforma Postis. În total, au fost analizate peste 1 miliard de datapoints, iar concluziile ne-au ajutat să dezvoltăm funcționalitățile de care atât clienții finali, cât și comercianții, au nevoie pentru a nu știrbi bucuria shopping-ului. Estimăm că Parcely va îmbunătăți calitatea livrărilor pentru mai mult de 250.000 de cumpărători în primele 6 luni de la lansare”, spune Andrei Moldoveanu, Product Owner Postis.

Comercianții beneficiază de o serie de avantaje prin intermediul Parcely prin faptul că pachetele pot fi urmărite indiferent dacă magazinele de la care au fost cumpărate își optimizează sau nu livrările prin Platforma Postis și indiferent de câți curieri sunt folosiți de comercianți pentru eficientizarea ecosistemului lor de livrare. Dacă este optimizată prin Platforma Postis, datele despre comandă sunt preluate automat și notificările sunt trimise către cumpărător fără a mai fi necesară intervenția acestuia, iar la finalul livrării, cumpărătorul poate oferi rating și feedback, pe baza căruia comerciantul va putea să-și îmbunătățească eficiența și calitatea livrării.